Конкурси, гранти, проекти
Меню сайту

Категорії розділу

Наше опитування
Оцініть наш сайт

Всього відповідей: 1669

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисні посилання



Для користувачів
в бібліотеці діє зона Wi-Fi












   






Вітаю Вас, Гість · RSS 13.12.2017, 18:47

Оголошено конкурсний набір бажаючих для участі у V Зимовій школі молодих бібліотекарів УБА.

Українська бібліотечна асоціація оголошує конкурсний набір бажаючих для участі у роботі V Зимової школи молодих бібліотекарів УБА, що буде проходити з 12 по 15 лютого 2018 р. в с. Бабин, Косівський р-н, Івано-Франківська область (простір «Хата Майстерня»).

Головна мета Школи – допомогти молодим бібліотекарям швидко та легко адаптуватись у професійному бібліотечному середовищі та сформувати власну активну дієву позицію.

У V Зимовій школі молодих бібліотекарів УБА на Вас чекають:

- огляд культурних ініціатив Івано-Франківська, відвідування Івано-Франківської обласної бібліотеки для юнацтва та Коломийської районної бібліотеки;

- корисні та цікаві тренінги з найактуальніших тем, а саме: інформаційна грамотність для бібліотекарів, критичне мислення, event-managment, SMM-managementта інші;

- знайомство з найактивнішими молодими бібліотекарями України, тімбілдінг;

- креативний простір, можливості командної роботи і відпочинку, гарний настрій, зимовий відпочинок.

Організатори:

Молодіжна секція УБА (Бояринова О.Є., Вірстюк М.М.).

Навчання, проживання та харчування учасників буде організоване в Хаті-Майстерні.

Хата-Майстерня - це місце для особливих заходів. Це простір для творчих резиденцій, освітніх та культурних заходів, особливих нестандартних святкувань та вільного самовираження, де можна вільно думати, говорити та творити. Це простір, в якому можна одночасно бути з іншими, з собою та з природою.

Організаційний внесок учасника Школи складає 1600 грн., за рахунок якого буде сплачено проживання та харчування учасників, трансфер з Івано-Франківська до місця навчання та проживання. УБА компенсує організаційні витрати (оренда конференц-залу, роздаткові матеріали та канцтовари тощо). Пропонуємо регіональним відділенням УБА підтримати принаймні одного молодого бібліотекаря регіону та компенсувати організаційний внесок за рахунок коштів відділення.

Проїзд до Івано-Франківська та у зворотному напрямі учасник сплачує самостійно.

Учасниками Школи можуть стати молоді бібліотекарі з усієї України, що відповідають наступним вимогам:

- вік кандидата не повинен перевищувати 35 років станом на січень 2018 р.;

- бажання отримати нові знання і працювати креативно;

- підтвердження наміру у майбутньому активно працювати в УБА та Молодіжній секції, виконати домашнє завдання від організаторів школи, яке передбачає написання статті або фоторепортажу про свою участь у цьому заході та розміщення його в одному з українських ЗМІ.

Анкету на участь у Школі заповнюйте тут до 10.01.2018 р.

Максимальна кількість учасників - 20 членів УБА, відібраних за конкурсом анкет.

Перевага буде надаватись активним членам Молодіжної секції УБА, а також учасникам, яких підтримує керівництво бібліотеки (з додаванням листа підтримки у довільній формі). Лист-підтримки надсилайте на info@ula.org.ua.

Учасники, відібрані для участі у V Зимовій школі молодих бібліотекарів УБА, будуть повідомлені про перемогу у конкурсі особисто.

Довідки за тел.: (044) 383-14-32, е-mail: info@ula.org.ua

Контактна особа: Бояринова Оксана.

Джерело:

https://ula.org.ua/konferentsii-seminary-treninhy/konferentsii/icalrepeat.detail/2018/02/12/3276/-/v-zymova-shkola-molodykh-bibliotekariv-uba-12-15-liutoho-2018-r-ivano-frankivska-obl

 


11 ПРЕМІЯ EIFL-PLIP ЗА ІННОВАЦІЇ.

ПУБЛІЧНІ БІБЛІОТЕКИ, ПОЛІПШУЮТЬ ЯКІСТЬ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ.

Запрошення призначене для публічних бібліотек, зацікавлених у поліпшенні якості життя людей і вирішення завдань в рамках Програми сталого розвитку ООН до 2030 року.

Розкажіть свою історію, візьміть участь у конкурсі. Приз-1500 доларів США!

На премію можуть претендувати всі публічні і громадські бібліотеки з країн з перехідною економікою, що розвивається, що використовують інформаційні та комунікаційні технології (ІКТ) для поліпшення якості життя людей.

Крайній термін подачі заявки - 11 січня 2018 р.

Заявки приймаються англійською, французькою, російською та іспанською мовами.

Премія ініційована в рамках Програми інновацій в публічних бібліотеках EIFL.

Програма інновацій в публічних бібліотеках EIFL підтримується дотацією з Фонду Білла і Мелінди Гейтс.

КАТЕГОРІЇ ПРЕМІЇ

Організатори прагнуть виявити публічні бібліотеки, які надаючи інноваційні послуги, допомагають людям у подоланні труднощів в наступних сферах розвитку:

Економічне благополуччя і трудова зайнятість населення;

Фермерство і стале сільське господарство;

Здоров'я і гігієна;

Цифрова залученість;

Гендерна рівність, розширення прав і можливостей жінок і дівчаток;

Освіта для всіх;

Зміна клімату та інші проблеми, що впливають на навколишнє середовище.

ХТО МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ?

Для участі в конкурсі, ви повинні відповідати всім наступним критеріям:

Ви повинні бути публічною або громадською бібліотекою.

Бібліотека повинна перебувати в країні з перехідною або економікою, що розвивається [pdf].

Ви повинні інтегрувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології (ІКТ) в послугу, яку ви надаєте.

Дата введення послуги не раніше січня 2015 року.

Послуга повинна бути функціонуючою на момент подачі заявки, в якій слід вказати результати наданої послуги і її вплив на суспільство.

Може бути заявлена ​​тільки одна послуга. Інші послуги або проекти, зазначені в заявці, розглядатися не будуть.

Примітка:

Не будуть прийматися до розгляду заявки на проекти інноваційних бібліотечних послуг, які пропонують тільки наступне:

1) безкоштовний публічний доступ до комп'ютерів та Інтернету;

2) навчання роботі з ІКТ;

3) доступ до цифрових джерел і колекцій.

Організатори очікують, що заявники продемонструють результати впроваджених послуг, показавши, як вони поліпшили якість життя членів громад та / або сприяли у подоланні бар'єрів на шляху до розвитку.

Премія призначена для бібліотек з уже впровадженими послугами. Не будуть приймати заявки від бібліотек, які шукають фінансування для запуску нових послуг.

КОЛИ МОЖНА БРАТИ УЧАСТЬ?

Запрошення вже діє. Крайній термін подачі заявки - 11 січня 2018 р.

ЩО Є ПРЕМІЄЮ?

Кожен переможець отримає 1 500 доларів США; а також Міжнародну популярність - EIFL поділиться вашою історією з усім світом за своїми інформаційними каналами.

КІЛЬКІСТЬ ПРЕМІЙ?

Кількість премій буде залежати від якості та різноманітності отриманих заявок.

Детальніше за посиланням:

http://www.eifl.net/programme/public-library-innovation-programme/11-premiya-eifl-plip-za-innovacii

 


Конкурс статей у Вікіпедії «Культурна спадщина та видатні постаті краю».

Європа оголосила 2018-й рік Роком культурної спадщини (Year of Cultural Heritage), а в Україні Кабінет Міністрів підтримав проект указу Президента України про оголошення 2018 року Роком охорони культурної спадщини. Бібліотечна спільнота, а саме Молодіжна секція Української бібліотечної асоціації, та дописувачі Вікіпедії планують організувати конкурс із написання статей про культурну спадщину, а також про видатних постатей та уродженців краю.

Але перед цим організатори хочуть провести анкетування, метою якого є встановити рівень зацікавленості бібліотек у проведенні такого заходу.

Отже, якщо Ви плануєте у наступному році взяти участь у конкурсі «Культурна спадщина та видатні постаті краю», просимо Вас заповнити цю електронну форму до 30 листопада 2017 року.

Проведення конкурсу заплановано на березень 2018 року (попередні дати з 19 по 25). На запит бібліотек-учасниць, досвідчені редактори Вікіпедії зможуть провести навчальні заходи у Вашій бібліотеці, але можливості організаторів забезпечити навчання на місці є обмеженим, тому деякі бібліотеки-учасники повинні будуть навчитися самостійно за допомогою онлайн-матеріалів, які рекомендуватимуть організатори. Участь у конкурсі можуть брати бібліотекарі та відвідувачі бібліотек. Активні учасники будуть відзначені призами та сувенірами.

Ініціатор та головний організатор конкурсу Ольга Нестеренко, співробітниця Херсонської централізованої бібліотечної системи, член Молодіжної секції Української бібліотечної асоціації, вікіпедистка та член Правління ГО «Вікімедіа Україна».

З додаткових питань звертайтесь: khersoncbs@gmail.com.

Джерело:

https://molod.ula.org.ua/sotsialnij-napryam/initsiativi-ta-konkursi/item/667-konkurs-statei-u-vikipedii-dlia-bibliotekariv-ta-korystuvachiv-knyhozbiren-kulturna-spadshchyna-ta-vydatni-postati-kraiu

 


«Фонтан казок» розширює в 2016 –му році  соціальний проект «Бібліофонтан».

    Видавництво «Фонтан казок» наголошує про створення з 1 лютого КНИЖКОВОГО КЛУБУ «БІБЛІОФОНТАН»!

    Правила такі:

- станом на 1 лютого 2016 року членами Книжкового Клубу «Бібліофонтан» автоматично стають усі 678 українських бібліотек, які протягом 2015 року подали заявки, зареєстровані, отримують інформаційні повідомлення й беруть участь у розіграшах «Бібліофонтану»;

- ці бібліотеки нових заявок не подають;

- протягом лютого-листопада 2016 року всі бібліотеки-члени Клубу беруть участь у 10 розіграшах: їхні назви вводяться в систему випадкового відбору random.org для визначення одного переможця місяця, який безкоштовно отримує повний комплект книжок видавництва «Фонтан казок» і книжки видавництв-партнерів Клубу;

- кожного переможця місяця буде оголошено до 5 числа наступного місяця (переможця лютого – до 5 березня і т.д.) на сторінці проекту в соціальній мережі Фейсбук: https://www.facebook.com/bibliofontan;

- у грудні 2016 року з-поміж 10-и переможців буде розіграно суперприз – «творчий десант» видавництва «Фонтан казок» із авторами книжок, письменниками й художниками, для зустрічей із читачами бібліотеки-переможця;

- організатор проекту – видавництво «Фонтан казок» – протягом року докладатиме зусиль до розширення кола видавців-партнерів Клубу, книжки яких отримуватимуть переможці;

- серед членів Клубу проводитимуться додаткові спеціальні розіграші, а також організатор проекту, видавництво «Фонтан казок», і видавці-партнери робитимуть членам Клубу спеціальні пропозиції, спрямовані на наповнення бібліотек-членів Клубу актуальною сучасною літературою;

- щотижня кожна бібліотека-член Клубу отримуватиме на свою електронну адресу інформаційного листа про діяльність Клубу, новинки «Фонтану казок» і видавців-партнерів, результати розіграшів, спеціальні пропозиції тощо;

-  кожна бібліотека-член Клубу зможе через Клуб запросити будь-кого з авторів видавництва «Фонтан казок» чи видавців-партнерів до участі у творчих заходах, які вона проводить з метою популяризації читання;

- Клуб запрошує всі бібліотеки-члени розповідати читачам про свої ініціативи, заходи, іновації, проблеми, позитивний і негативний досвід, використовуючи інформаційні ресурси Клубу, зокрема офіційну сторінку https://www.facebook.com/bibliofontan та сайт  www.bibliofontan.com.

- у разі, якщо бібліотека змінила поштову адресу, електронну адресу чи визначила іншого відповідального працівника для контактів із Клубом, вона має повідомити про це Клуб;

- членство в Клубі винятково добровільне; будь-яка бібліотека в будь-який момент може припинити своє членство в Клубі – для цього достатньо лише повідомити Клуб про таке рішення.

    Що робити бібліотекам, які бажають стати членами Книжкового Клубу «Бібліофонтан», однак у 2015 році не подавали заявок, не зареєстровані й не отримують інформаційних повідомлень від Клубу?

    Членом Книжкового Клубу «Бібліофонтан» може стати українська бібліотека будь-якого рівня – від шкільної до обласної чи спеціалізованої.

Для цього слід:

1) подати заявку на електронну адресу Клубу bibliofontan@fontan-book.com;

2) у заявці неодмінно слід вказати:

- повну назву бібліотеки,

- повну поштову адресу бібліотеки (включаючи поштовий індекс) – коли бібліотека стане переможцем, організатори мають знати, куди відправляти книжки;

- електронну адресу бібліотеки – щоб Клуб міг повідомляти бібліотеці про результати розіграшів, акції, спеціальні пропозиції тощо;

- прізвище та ім’я і номер мобільного телефону відповідальної особи, яка подає заявку (бібліотекаря, активного читача, громадського активіста тощо) – щоб Клуб міг оперативно зв’язатися з бібліотекою, якщо буде така потреба.

    Увага! Клуб не приймає колективних заявок «на весь район» чи заявки на кілька бібліотек з однієї адреси – кожна бібліотека, яка бажає стати членом Клубу, сама подає персональну заявку.

    З 1 лютого 2016 року координувати роботу Книжкового Клубу «Бібліофонтан» буде офіс-менеджер – помічник головного редактора видавництва «Фонтан казок» Тетяна Лановець. З усіх питань просимо членів Клубу звертатися за адресою bibliofontan@fontan-book.com.
 

Джерела:

http://fontan-book.com/nashi-aktsiyi/bibliofontan

https://www.facebook.com/bibliofontan/posts/484390961686256:0


 

Рокитнівська ЦСПШБ © 2017 | Хостинг від uCoz | Розробка та дизайн: Іван Соколов