Бібліотечне
обслуговування-це відкрита, багаторівнева підсистема бібліотеки по наданню
різноманітних інформаційних послуг, орієнтованих на користувачів.
В умовах жорсткої
конкуренції з електронними засобами масової інформації, створення
комфорту і сучасного дизайну в бібліотеці є умовою в боротьбі за читача.
За допомогою інформаційних мереж
будь-яка особа через Інтернет може звертатися із запитами до органів державної
влади, органів місцевого самоврядування для отримання необхідної інформації, а основне –
для отримання адміністративних послуг.
Пункт доступу
громадян до інформації органів державної влади, що діє на відділі обслуговуванні в центральній районній бібліотеці здійснює роботу з питань надання
інформації, популяризації правових знань, реалізації громадянами своїх прав
шляхом надання консультацій, проведення навчань, по електронній пошті
пересилаємо повнотекстові офіційні документи в місцеві органи влади та
зацікавленим користувачам.
На базі
Рівненської обласної універсальної наукової бібліотеки 3-4 квітня пройшли тренінги в рамках реалізації
проекту "Публічні бібліотеки -
мости до електронного урядування", учасниками яких стали працівники
відділів обслуговування користувачів центральних районних та центральних
міських бібліотек Рівненської області.
19 квітня 2013 року бібліотекар
відділу обслуговування центральної районної бібліотеки Лобач Т.П. - учасник тренінгу
поділилась колегами центральної районної бібліотеки знаннями, що отримала в результаті навчань: формування
розуміння понять "електронне урядування", "е-послуга",
"електронні адміністративні послуги", ознайомила з методикою
використання основних електронних послуг всеукраїнського та регіонального
рівнів. Тетяна Лобач
|